Prijava škode

Se vam je pripetila škoda iz zavarovanja? Nesrečni dogodek in vaš zavarovalni primer lahko prijavite na več načinov.

Kako prijaviti škodo?

  • Brez obiska zavarovalnice in za vsa zavarovanja:
    • E-prijava škode je najenostavnejša in najhitrejša, saj vas prijazno vodi, da oddate vse podatke, ki jih potrebujemo za hitro rešitev primera. Registracija za ta način ni potrebna.
    • Prijavo lahko oddate tudi preko portala Moj GENERALI. Ob prvi uporabi je potrebna registracija.
    • Če potrebujete pomoč, nas o škodi obvestite s klicem na 080 24 07 in pomagali vam bomo urediti prijavo škode.
  • Brez obiska zavarovalnice za avtomobilske škode direktno pri enem od naših pogodbenih servisov iz seznama.
  • Z obiskom zavarovalnice, in sicer enega od naših škodnih centrov za avto zavarovanja ali poslovalnico za vsa ostala zavarovanja. 

Kako ravnati ob nesrečnem dogodku?

Ne glede na to kakšen nesrečen dogodek se vam je pripetil je najpomembneje, da najprej poskrbite zase in morebitne druge udeležence nesrečnega dogodka. Ljudje smo neprecenljivi. Šele nato pride na vrsto naše imetje.

 ► Zavarujte kraj nesreče in s tem tudi življenja morebitnih udeležencev. 

 ► Če so v nesrečen dogodek udeleženi ponesrečenci, jim pomagajte po svojih močeh in čim prej pokličite pomoč na 112. Če se nahajate v tujini in imate zavarovanje G24 Tujina, pokličite naš asistenčni center na +386 5 662 8500.

 ► Ko se stresna situacija malo umiri, je prav, da nas čimprej obvestite o primeru in nesrečni dogodek prijavite. Če ste v tujini in uveljavljate zavarovanje G24 Tujina, hranite vse račune, prijavo škode pa boste naredili po vrnitvi v domovino.

 ► Če vam je misel na obisk zavarovalnice, klicanje in izpolnjevanje obrazceV odveč, vam svetujemo, da dogodek prijavite preko e-prijave škode. Postopek je enostaven, opravite ga lahko od koderkoli, registracija pa ni potrebna. 

Primer škode na avtu zaradi trka v žival

Janeza je na poti iz službe na cesti skozi gozd presenetila srna. Kljub hitri reakciji in zaviranju, se ni mogel izogniti trku. Močno je zaropotalo, srna in avto sta obstala. Janez je še vedno poln adrenalina previdno izstopil iz vozila in preveril nastalo situacijo. Srna žal ni več kazala znakov življenja, njegov avto pa je bil precej poškodovan. Po oceni stanja je zavaroval mesto naleta z varnostnim trikotnikom, si nadel varnostni brezrokavnik in poklical policijo. Iz predala je vzel svojo zavarovalno polico in preveril svoja kritja - delni kasko zavarovanje in asistenca sta bila ob sklepanju zavarovanja res pametna izbira. Poklical je še asistenco in se dogovoril za pomoč na cesti ter nadomestno vozilo. Pomoč je prispela hitro in Janez je kmalu prispel do doma.

Čeprav se za žival ni dobro končalo, jo je Janezov avto odnesel le z zvito pločevino. A če ne bi imel sklenjenega zavarovanja, ki krije tudi škode, ki nastanejo zaradi naleta v žival, bi ga to drago stalo. 

Ker je imel dobro zavarovanje, pri je tej škodi plačal le 50 €, saj:

  • delni kasko (paket L) krije škodo zaradi naleta živali,
  • franšiza za delni kasko znaša le 50 €/škodo,
  • pri delnem kasku ni izgube bonusa,
  • drugo leto zavarovanje ne bo dražje,
  • asistenca pomaga na cesti in zagotovi nadomestni avto.
Več o zavarovalnih kritjih G24

Račun za škodo po trku s srno

Asistenčna pomoč na cesti

odvoz poškodovanega vozila k mehaniku

1.000 €
Avtokleparska popravila

zamenjava delov

10.000 €
kleparsko-ličarska dela

klepanje, ličenje, barvanje

9.000 €
Nadomestno vozilo

za čas popravila vozila

1.200 €
Odbitna franšiza

za delni kasko

-500 €
SKUPAJ 2.070 €

Image

Pogosta vprašanja o prijavi škode

V primeru prometne nesreče z večjo materialno škodo ali poškodovanimi osebami je potrebno takoj obvestiti policijo.

V primeru, ko je škoda majhna in ne vključite policije, je zelo pomembno, da udeleženci izpolnijo Evropsko poročilo o prometni nesreči, na katerem je razvidna tudi številka zavarovalne police. Evropsko poročilo podpišeta oba oziroma vsi udeleženci prometne nesreče. Škodni dogodek prijavite zavarovalnici v roku treh delovnih dni.

 

O zavarovalnem primeru nas obvestite na enega izmed naslednjih načinov:

Na posredovani kontakt vas bomo v kratkem kontaktirali glede reševanja škodnega primera. 

Za pregled lokacij škodnih centrov si oglejte povezavo »Škodni centri« ali pokličite našo brezplačno telefonsko številko 080 24 07.

Seveda. Prav zato smo omogočili e- prijavo škode, ki je zelo preprosta. Usmerjena vprašanja vas prijazno vodijo, da oddate vse potrebne podatke za hitro rešitev vašega primera. Potrebni so podatki  o nesrečnem dogodku (datum, ura, kraj, udeleženci…), vaš e-naslov, do katerega redno dostopate, vaš mobitel in vaša davčna številka. Ko e-prijavo škode zaključite, lahko avto odpeljete do serviserja na popravilo.

Serviserja si lahko izberete sami iz seznama pogodbenih partnerjev po celi Sloveniji. Naš pogodbeni partner-serviser bo ocenil škodo v imenu zavarovalnice in dogovorili se boste za popravilo škode avta. Serviser opravi popravilo, zavarovalnica poravna plačilo opravljenega dela serviserju, vi pa odpeljete vaš popravljen avto.

E-prijava škode je na voljo vsem udeležencem prometne nesreče oz. škodnega dogodka, ki so utrpeli škodo iz avtomobilske odgovornosti. Torej e-prijavo škode lahko koristi tako povzročitelj škodnega dogodka, ki je naš zavarovanec, kot tudi osebe, ki so oškodovanci.  

Verjamemo, da do tega ne bo prišlo, če pa se vam vendarle zastavi kako vprašanje, nas lahko pokličete na 080 24 07 ali nam pišete na info@g24.si. Z veseljem vam bomo pomagali.

Najprej preverite seznam naših pogodbenih partnerjev. Če serviserja na seznamu ni, prosimo preverite, ali je morda na seznamu kakšen, ki mu lahko kot našemu pogodbenemu partnerju zaupate tudi vi. Izjemoma se lahko prilagodimo vaši želji, a morate stopiti v kontakt z nami. Vabimo vas, da nam pišete na info@g24.si.

Najenostavneje je, da opravite prijavo nezgode preko e-prijave škode, ki je zelo preprosta. Usmerjena vprašanja vas bodo prijazno vodila, da oddate vse potrebne podatke, da bomo lahko takoj pristopili k reševanju vašega oziroma sinovega primera. Potrebni so podatki o nesrečnem dogodku (datum, ura, kraj, udeleženci…), vaš e-naslov do katerega redno dostopate, mobilni telefon in vaša davčna številka. Ko e-prijavo škode zaključite in oddate, vas bomo o poteku in rešitvi primera sproti obveščali.

E-prijavo škode uporabite za prijavo nesrečnega dogodka iz kateregakoli zavarovanja. Na vstopni strani (slika spodaj) izberete ali se vaša prijava nanaša na avto ali na osebo,… in preprosto nadaljujete. Vprašanja v nadaljevanju vas bodo vodila, da boste podali vse potrebne podatke, da bomo lahko hitro pristopili k reševanju vašega primera. Sicer pa svetujemo, da si e-prijavo škode ogledate in jo raziščete, tudi če nimate potrebe po prijavi škode ta trenutek. Kliknite za sprehod po e-prijavi škode.

Vsi splošni pogoji za zavarovanja G24 so dostopni TUKAJ. Dokumente z informacijami o zavarovanjih pa si lahko ogledate TUKAJ.

Slovar izrazov

Slovar zavarovalnih izrazov vam je lahko v pomoč, da si ogledate pomen določenih besed na način kot jih opredeljuje zavarovalna stroka. Izrazov kot so nesreča, prometna nesreča ali škoda v zavarovalniškem slovarju ni, najde pa se vrsta pomembnih izrazov kot so:

  1. V zavarovalniškem izrazoslovju same razmere, okoliščine, dejanja, zaradi katerih lahko pride do nesreče, škode ali česa slabega, neprijetnega (npr. nevarnost požara, nevarnost toče …). Škodljivost je razlog, da obstaja potreba po varovanju oziroma zavarovanju. Da je nevarnost mogoče zavarovati, mora zanjo veljati, da je negotova, možna, dopustna in neodvisna od izključne volje zainteresiranih oseb.
  2. V splošnem možnost nesreče, škode ali česa slabega, neprijetnega.

To je dogodek, ko se začnejo na predmetu zavarovanja, torej na osebah ali stvareh, v času veljavnosti zavarovalnega kritja uresničevati zavarovane nevarnosti.

Pri premoženjskem zavarovanju negotov, nepričakovan dogodek, ki je neodvisen od volje zainteresiranih oseb in ki v trenutku deluje na zavarovano stvar ali osebe.

Vsak nenaden, nepredviden, od zavarovančeve volje neodvisen dogodek, ki deluje izključno od zunaj in naglo na zavarovančevo telo ter ima za posledico njegovo smrt, popolno ali delno invalidnost, prehodno nesposobnost za delo, ki zahteva zdravniško pomoč, nastanitev in zdravljenje v bolnišnici ali nastanek stroškov zdravljenja.

Zavestno in hoteno dejanje osebe, običajno usmerjeno v določeno škodljivo posledico. V zavarovalništvu praviloma posledic tovrstnih dejanj ni mogoče zavarovati oziroma so škode, ki so posledica tovrstnih dejanj, izključene iz zavarovalnega kritja.

Ločimo tehnično totalko, ki je popolno uničenje zavarovane stvari, in ekonomsko totalko, pri kateri je totalnost škode v tem, da stroški popravila dosegajo zavarovalno vrednost stvari in popravilo ekonomsko ni upravičeno.