Pomoč in informacije

Naše spletno sklepanje je na voljo 24/7, mi pa se trudimo hitro reševati vaše težave in odgovarjati na vaša vprašanja.

Za pomoč in informacije smo vam na voljo na 4 načine

Pomoč po e-pošti

Kadarkoli nam lahko pišete v primeru vprašanj, mi pa se bomo potrudili odgovoriti v najkrajšem možnem času. Poskrbimo za morebitne popravke, spremembe na polici, prijavo škode, itd...

Telefonska pomoč

Prijazni svetovalci, ki vam po telefonu pomagajo pri sklenitvi zavarovanja, odgovarjajo na vaša vprašanja in rešujejo vaše težave so vam na voljo vsak delavnik od 8h do 17h. 

Klepet v živo

Imate težavo pri sklepanju? Iščete odgovor na kakšno vprašanje? Poklepetajte z nami preko klepeta v živo, ki ga najdete v spodnjem desnem kotu strani. Na voljo ob delavnikih do 15h.

G24_ikona_moj generali

Moj GENERALI

Napredna aplikacija in portal Moj GENERALI vam hitro in učinkovito priskoči na pomoč pri prijavi škode, iskanju kontaktov in pomembnih dokumentov in tudi, če potrebujete pomoč na cesti.

24 ur na dan, vse dni v letu

Asistenca na cesti

na voljo na številkah:

080 88 48 (ko potrebujete pomoč na cesti v Sloveniji)

+386 5 66 28 500 (ko potrebujete pomoč na cesti v tujini)

Spletni obrazci za sporočanje sprememb

Za sporočanje informacij lahko uporabite enega od spodaj navedenih spletnih obrazcev.

Izberite spletni obrazec

Obvestilo o škodi iz G24 Avto

Obvestilo o škodi je prvi korak v reševanju škodnega zahtevka, s katerim nam sporočite, kaj se je zgodilo. Po prejemu obvestila vas bomo usmerili, kako postopati naprej, da bo zahtevek čim hitreje rešen in vaš avto popravljen. 

Sporazum o prekinitvi police

V primeru, da ste svoj avto prodali drugemu kupcu ali pa odjavili iz prometa, je potrebno v roku 8 dni urediti prekinitev zavarovalne police. To lahko enostavno storite s pomočjo Sporazuma o prekinitvi zavarovalne police.

Zahtevek za uskladitev datumov

Če ste novo polico sklenili v roku 30 dni po datumu izteka prejšnje police, je potrebno urediti uskladitev datumov, saj bodo v nasprotnem primeru pri podaljšanju registracije od vas zahtevali odjavo in ponovno prijavo vozila v promet.

Zahtevek za spremembo police

Če želite na obstoječi avto polici narediti spremembo (dodati ali spremeniti obstoječa kritja, spremeniti katerega od osebnih podatkov,…) je potrebno izpolniti zahtevek za spremembo police, ker so se spremenile vaše potrebe in zahteve.

Na voljo smo vam

za pomoč po telefonu in klepet v živo

8.00 - 17.00

ponedeljek - petek

 

Spletno sklepanje zavarovanj lahko poteka kjer koli in kadar koli. Kaj pa storiti, če se vam kje zatakne ali v primeru dodatnih pojasnil? Trudimo se, da se hitro odzovemo na vsa vaša vprašanja in pomagajo razrešiti vaše težave. Ob delavnikih je to lažje in poteka hitreje, sicer pa se kar se da hitro odzovemo tudi na sporočila, ki jih prejmemo zunaj delavnika. Pomoč na cesti pa je na voljo vse dni v letu, 24 ur na dan.