23.11.2020 | 3 min branja | Novice

Generali plačilo - od doma in brez provizije

Spomladi v začetku epidemije smo zaradi oteženega dostopa do plačilnih okenc na bankah in poštah zaznali potrebo po novem načinu plačila naših položnic.

kartica-placilo-generali-velika.jpg

Poiskali in razvili smo rešitev, ki omogoča vsem strankam Generalija, ki niso uporabniki spletne banke, imajo pa eno izmed plačilnih kartic: Mastercard, Visa, Diners in/ali BA/Maestro* plačilo naših položnic (UPN). Spletni plačilni vmesnik omogoča varno plačilo brez povizije, ki bi jo sicer plačali na banki ali pošti. 

*Pri BA/Maestro kartici je zvezdica zato, ker jo je pred plačilom potrebno aktivirati pri svoji banki za spletno plačevanje. Večina strank te storitve nima aktivirane. Če kartica ni aktivirana, plačila ni možno izvesti.

Kaj je potrebno storiti za spletno plačilo?

Postopek za plačilo je povsem enostaven, le sledite naslednjim korakom:

  1. Iz položnice, ki ste jo prejeli, prepišite svoje osebne podatke, sklic in znesek za plačilo.
  2. Vpišite svoj elektronski naslov.
  3. Izberite način plačila in kliknite na eno od plačilnih kartic, ki so vam na voljo.
  4. Sledite postopku s klikom na gumb NAPREJ.
  5. Po uspešno sklenjenem plačilu boste na vpisani e-naslov prejeli obvestilo o uspešno izvedenem plačilu.

Plačilo je hitro in varno. In, kar je v tem trenutku najpomembneje, to lahko storite od doma, brez obiska bančne ali poštne poslovalnice.

Za morebitno pomoč pri plačilu lahko pokličite na 080 24 07.

Spletno plačilo