Prijava škode

Se vam je pripetila škoda iz avtomobilskega zavarovanja? O dogodku nas čim prej obvestite.

Izpolnite spletni obrazec

Kako prijaviti škodo?

Če se vam pripeti škoda oz. zavarovalni primer, nas lahko o tem obvestite na enega izmed naslednjih načinov:

Po prejemu obvestila o škodi, vas bomo v kratkem kontaktirali in vam pomagali urediti prijavo škode

Lahko pa škodo sami prijavite na več načinov:

Še hitreje in enostavneje pa lahko škodo prijavite sami tudi preko aplikacije in portala Moj GENERALI >

Obvestilo o škodi

Z oddajo spodnjega obrazca nas boste obvestili o nastanku škode na vašem vozilu. Prosimo vas, da izpolnite vsa polja in natančno opišite nastalo situacijo. Več podatkov, kot nam boste posredovali, lažje bomo rešili vaš škodni zahtevek. Po oddaji podatkov vas bomo kontaktirali in vas obvestili o nadaljnjem postopku za reševanje škode. S podatki bomo ravnali v skladu z Informacijo o varovanju osebnih podatkov.

Kako ravnati v primeru prometne nesreče?

Prvo in najpomembnejše vprašanje – kdaj in kako? Ne glede na to ali ste nesrečo povzročili, ali pa jo je povzročil nekdo tretji, morate vedno upoštevati naslednje pomembne korake. Ker je udeležba v prometni nesreči zelo stresna za vse udeležence, je najbolj pomembno, da v nastali situaciji ohranite mirne živce. Zato je bistvenega pomena, da v udobju lastnega doma in še preden pride do kakršnekoli nesreče, spoznate korake, kako je potrebno ravnati: 

  ► Zavarujte in označite kraj nesreče

  ► Pokličite policijo na 113

  ► Izmenjajte si podatke - izpolnite Evropsko poročilo

  ► Stopite v stik z nami - obvestite nas o nesreči

  ► Pokličite asistenco na: 080 88 48

Primer škode zaradi trka v žival

Janeza je na poti iz službe na cesti skozi gozd presenetila srna. Kljub hitri reakciji in zaviranju, se ni mogel izogniti trku. Močno je zaropotalo, srna in avto sta obstala. Janez je še vedno poln adrenalina previdno izstopil iz vozila in preveril nastalo situacijo. Srna žal ni več kazala znakov življenja, njegov avto pa je bil precej poškodovan. Po oceni stanja je zavaroval mesto naleta z varnostnim trikotnikom, si nadel varnostni brezrokavnik in poklical policijo. Iz predala je vzel svojo zavarovalno polico in preveril svoja kritja - delni kasko zavarovanje in asistenca sta bila ob sklepanju zavarovanja res pametna izbira. Poklical je še asistenco in se dogovoril za pomoč na cesti ter nadomestno vozilo. Pomoč je prispela hitro in Janez je kmalu prispel do doma.

Čeprav se za žival ni dobro končalo, jo je Janezov avto odnesel le z zvito pločevino. A če ne bi imel sklenjenega zavarovanja, ki krije tudi škode, ki nastanejo zaradi naleta v žival, bi ga to drago stalo. 

Ker je imel dobro zavarovanje, pri je tej škodi plačal le 50 €, saj:

  • delni kasko (paket L) krije škodo zaradi naleta živali,
  • franšiza za delni kasko znaša le 50 €/škodo,
  • pri delnem kasku ni izgube bonusa,
  • drugo leto zavarovanje ne bo dražje,
  • asistenca pomaga na cesti in zagotovi nadomestni avto.
Več o zavarovalnih kritjih G24

Račun za škodo po trku s srno

Asistenčna pomoč na cesti

odvoz poškodovanega vozila k mehaniku

100 €
Avtokleparska popravila

zamenjava delov

1.000 €
kleparsko-ličarska dela

klepanje, ličenje, barvanje

900 €
Nadomestno vozilo

za čas popravila vozila

120 €
Odbitna franšiza

za delni kasko

-50 €
SKUPAJ 2.070 €

Image

Pogosta vprašanja o prijavi škode

V primeru prometne nesreče z večjo materialno škodo ali poškodovanimi osebami je potrebno takoj obvestiti policijo. Zelo pomembno je, da v primeru, ko je škoda majhna in ne kličete policije, oba udeleženca izpolnita Evropsko poročilo o prometni nesreči, na katerem je tudi razvidna številka zavarovalne police, in ga oba podpišeta. O škodnem dogodku obvestite zavarovalnico v roku treh delovnih dni.

O zavarovalnem primeru nas obvestite na enega izmed naslednjih načinov:

Po prejemu obvestila o škodi, vam bomo pomagali in skupaj uredili še prijavo škode. 

Lahko pa hitro in enostavno škodo sam prijaviš prek portala Moj GENERALI >

Z izpolnjenim obrazcem nas seznanite o zavarovalnem primeru (škodi). Na posredovani kontakt vas bo v kratkem kontaktiral naš cenilec oz. strokovni sodelavec, da skupaj izpolnita prijavo, ki je osnova za odprtje škodnega spisa in se dogovorita glede reševanja škodnega primera.

Za pregled lokacij škodnih centrov si oglejte povezavo »Škodni centri« ali pokličite našo brezplačno telefonsko številko 080 24 07.

Uporabni dokumenti

Če niste prepričani, kaj je vsebina vašega zavarovanja, si preberite Dokument z informacijami o zavarovalnem produktu in Zavarovalne pogoje avtomobilskega zavarovanja, ki sta veljala v času sklenitve vašega zavarovanja.